‘’Vanaf mijn 18e werk ik al in de supermarkt. Edah en C1000 waren mijn vorige werkgevers en vanaf 2002 werk ik nu bij Boni. Het omgaan en het contact met klanten is 1 van de leukste facetten in de supermarkt. In mijn functie heb ik naast de klanten ook een passie voor het opleiden en begeleiden van medewerkers. Echt een fantastisch gevoel als je medewerkers ziet groeien.’’
‘’Resultaten zijn een belangrijk onderdeel van mijn werk. We zijn een bedrijf met volop aandacht voor de klant, maar we zijn ook een commercieel bedrijf wat wel alleen kan bestaan met positieve resultaten. Samen met de bedrijfsleiders en hun teams proberen we de resultaten altijd positief te beïnvloeden.’’
‘’Jazeker kan ik veel initiatief nemen! Dat is echt heel belangrijk want als rayonleiders zijn wij zelfsturend en zelfvoorzienend. Ralph, mijn leidinggevende, moedigt mij ook aan om zelf het initiatief te pakken als ik ideeën of verbeterpunten zie. Dat maakt mijn baan bij Boni zo leuk!
‘’De klant staat altijd op één. De klant zorgt voor onze ‘boterham’ zeg ik altijd. Zonder klanten geen omzet en goede resultaten. In de dagelijkse begeleiding in de filialen is het winkelbeeld heel belangrijk. Is dit voor elkaar dan zal de klant prima boodschappen kunnen doen. Met de klantvriendelijkheid, die wij onze medewerkers dagelijks proberen bij te brengen, gaat de klant dan weer tevreden de deur uit.’’
‘’In mijn werkdagen kan ik een eigen planning maken en aanhouden, krijg ik volop de vrijheid om mijn werk in te vullen zoals ik wens, maar heb ik wel de nodige taakverantwoordelijkheden. Daarnaast draag ik graag bij aan de ontwikkeling van de bedrijfsleiding en andere medewerkers.’’