Benieuwd naar onze
vacatures?

 

 

Werken op het Servicekantoor

Het servicekantoor in Nijkerk is er om de winkels en het distributiecentrum zo goed mogelijk te ondersteunen. Als je servicegericht bent en passie hebt voor de supermarktbranche dan is een baan op het servicekantoor echt iets voor jou! Er zijn veel verschillende afdelingen te vinden: Commercie, Formule & Marketing, HR, Finance, Operatie, Logistiek, IT, Het Nieuwe Bestellen, MT en de Receptie. Samen zorgen zij ervoor dat alles vlekkeloos verloopt en dat klanten hun kwaliteitsproducten voor de laagste prijs kunnen kopen met behulp van de vriendelijkste medewerkers!

 

Afdeling Commercie
De afdeling commercie is een overkoepelende afdeling die bestaat uit de Kruidenierswarenafdeling, de Versafdeling. Deze twee afdelingen proberen er simpel gezegd samen voor te zorgen dat er zo veel mogelijk producten in de Boni supermarkten verkocht worden. Dit doel wordt concreet geprobeerd te bereiken door onder andere het assortiment constant te optimaliseren, elke week weer een gloednieuwe folder te produceren en er voor te zorgen dat de scherpste aanbiedingen aanwezig zijn én gepromoot worden. Al met al een dynamische en veelzijdige afdeling.

 

Afdeling Formule & Marketing
Bij de afdeling Formule & Marketing staat de Boni klant centraal. Hier wordt alle marketingcommunicatie waar de klant mee in aanraking komt, zowel off- als online, ontwikkeld. Van de wekelijkse huis-aan-huis folder tot aan POS in de winkels en van social media tot aan de website. Middels de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal, zorgt deze afdeling voor een optimaal bereik bij de klant, geheel volgens de Formule uitgangspunten. Middels activatie- en loyalty campagnes wordt gedurende het jaar getracht, zowel op lokaal als landelijk niveau, zoveel mogelijk klanten te binden aan Boni.

 

Afdeling Human Resources
Wat gebeurt er eigenlijk allemaal op de HR-afdeling van Boni? Bij het omschrijven van ‘HR’ komen vaak de standaard begrippen om de hoek kijken zoals het aantrekken van nieuwe collega’s, het selecteren, belonen, beoordelen en opleiden van werknemers binnen een organisatie. Dat doen we uiteraard ook! Maar er gebeurt veel meer: wij kijken goed of alle arbeidsvoorschriften en – wetgeving worden nageleefd en we zijn bezig met de cultuur van het bedrijf. Ook leuke projecten zoals employer branding, het veranderen van secundaire arbeidsvoorwaarden, de vitaliteit van onze medewerkers of het opzetten van e-learnings kun je aan ons toevertrouwen. Het personeel is tenslotte het belangrijkste kapitaal in onze organisatie! 

 

Afdeling Finance
Bij de finance afdeling controleren en verwerken we elektronische goederen facturen, gemiddeld zo’n 3700 per week. We onderzoeken afwijkingen en nemen contact op met de afdeling Commercie om duidelijkheid te krijgen over betreffende facturen, zodat we actie kunnen ondernemen met de leverancier.

Daarnaast vallen de volgende taken ook onder onze afdeling: het boeken van kosten facturen; het controleren van de geld stromen; het opsporen van frauduleuze handelingen; het betalen van goedgekeurde facturen; de salarissen van alle Boni medewerkers; het verwerken van alle bankmutaties; het opmaken van wekelijkse management rapportages; het periodiek bijhouden en controleren van balans rekeningen en het opmaken van de jaarafsluiting. Kortom: wij zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt.

 

Afdeling Operatie
Onder de afdeling operatie vinden alle activiteiten plaats die te maken hebben met onze supermarkten. Primair zijn dat de winkels zelf met al hun dagelijkse werkzaamheden om klanten zo goed mogelijk boodschappen te laten doen. Daarnaast vallen de werkzaamheden in de begeleiding van deze supermarkten onder onze afdeling en ook alle activiteiten die ervoor zorgen dat winkels verbouwd worden naar de laatste formule-uitgangspunten. Kortom, de afdeling Operatie is altijd in touw voor een optimale klantbeleving, want dat is waarom we dit allemaal zo graag doen!

 

Afdeling Logistiek
Logistiek omvat de handelingen die verricht moeten worden om artikelen van producent te distribueren naar de eindgebruiker. Deze methode dient zo efficiënt mogelijk te zijn.

Hierbij moet je denken aan het bestellen van artikelen bij de producent en daarna het ontvangen en opslaan van de bestelde goederen in ons distributiecentrum. De winkels bestellen de artikelen, waarna deze worden verzameld en weggereden naar de filialen waar onze eindgebruiker, de klant,  zijn of haar aankopen kan doen.

 

Afdeling IT
Als afdeling ICT zijn wij verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van het gespiegelde on-premise serverpark voor het servicekantoor, distributiecentrum en alle supermarkten. In samenspraak met gebruikers en partners integreren en beheren wij een breed scala aan applicaties en zijn het eerste aanspreekpunt bij vraagstukken en storingen. Wij zien het dan ook als een grote uitdaging om met een klein team, met een brede scope aan projecten, de organisatie beter en efficiënter te kunnen laten functioneren.

 

Afdeling Het Nieuwe Bestellen
De taken op de afdeling van ‘het nieuwe bestellen’ (HNB) zijn zeer divers. Met een driekoppig team zijn we elke dag bezig met beheer en controle van de werking van het automatische bestelsysteem.

Het doel is ervoor te zorgen dat de benodigde voorraad op het juiste moment in de winkel is. Dit betekent dat we in samenwerking met voorraadbeheer, logistiek en operatie een optimale voorraadpositie per winkel willen bewerkstelligen zodat onze klant alle boodschappen in zijn/haar favoriete Boni kan verkrijgen. Daarnaast beheren we niet alleen de processen die in de filialen noodzakelijk zijn voor een optimale werking van het systeem en voorraadpositie maar ook bieden we hulp én een luisterend oor voor vragen over het systeem als het nodig is. Kortom: een dag bij HNB is nooit hetzelfde!

 

Afdeling Managementteam
Het managementteam binnen Boni bestaat uit twee directeuren en vier managers: de algemeen directeur, de financieel directeur, de business control manager, de HR & commercieel manager, de manager operations en de manager logistiek. Dit multidisciplinaire team is het hoogste besluitvormingsorgaan binnen de organisatie. Samen bepalen zij de missie, visie en strategie van Boni: de grote lijnen worden hier uitgezet. Eens per twee weken komt het managementteam bij elkaar. Hier worden de dagelijkse gang van zaken besproken en beslissingen genomen. Verder wordt er ook gereflecteerd of Boni nog op de juiste koers ligt. Dit team houdt dus echt het overzicht en geeft sturing waar nodig.

 

Afdeling Receptie
De receptie is de belangrijkste schakel tussen gasten en medewerkers. Wij verzorgen de afhandeling van telefoon, bezoek, post en dergelijke. Daarnaast ondersteunen wij diverse afdelingen op administratief gebied en licht huishoudelijke taken. Wij zijn graag het visitekaartje van Boni omdat wij weten dat je maar één keer een eerste indruk af kunt geven.

 

 

 
Ben je enthousiast geworden over werken bij het servicekantoor? Bekijk dan snel onze openstaande vacatures!